Klacht: Pakje door de bezorger door brievenbus gewrongen , brievenbus kapot.

Corrie Risse op 10 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakje door de brievenbus gefrommeld door bezorgen van postnl , brievenbus kapot .
Nergens een email adres gevonden van postnl .

Excuus en nieuwe brievenbus en dat de bezorger er op aangesproken wordt .

Er stond duidelijk in de mail die ik ontving van postnl , bent u niet thuis wordt het pakje bij postnl punt afgeleverd , dat is bij ons Coop.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 september 2021 om 08:51 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. In uw melding geeft u aan dat uw brievenbus is beschadigd bij de bezorging van een pakket. Graag wil ik u onze excuses aanbieden voor deze wijze van bezorgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn is de volgende aanvullende informatie noodzakelijk:

- De barcode van het pakket en de bezorgdatum;
- Foto's van de schade en van het pakket;
- Mochten wij tot vergoeding overgaan dan hebben we ook uw IBAN rekeningnummer en de tenaamstelling nodig.

Om deze informatie aan te leveren en uw klacht in behandeling te laten nemen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl . Dit om te voorkomen dat uw gegevens openbaar op deze site komen te staan.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie Risse