Klacht: Pakje blijkt bezorgd te zijn maar er is niks

op 20 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL zou deze middag een pakje bezorgen. Het blijkt volgens de track & trace te zijn bezorgd maar bij ons is niets binnen gekomen. Er zit geen briefje in de bus dat die bij de buren zou kunnen liggen (die overigens niet thuis zijn) en dat deze later nog wordt aangeboden. WAT NU…

Gewenste Oplossing:

Waar is het pakje

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, dat is vervelend om te horen! Ik kijk het graag voor u na, wat hier de oorzaak van kan zijn. Ik heb alleen nog even uw huisnummer nodig naast de postcode, aangezien ik geen Track & Trace code heb gekregen. Kunt u ons deze informatie toesturen? Met vriendelijke groet, Mike

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 september 2017 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Omdat we hier geen reactie meer hebben vernomen zullen we de klacht sluiten. Heeft u verder nog vragen dan wil ik u aanraden met onze klantenservice contact op te nemen. Wij zijn bereikbaar van 8 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds via 088 345 4399.

Met vriendelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Marcelstreekgids