Klacht: Pakje altijd te laat geleverd

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Meermaals pakjes die nooit op de dag die word aangeduid op track en trace op tijd geleverd, soms staat het op track en trace geleverd maar hebben we het nog niet gehad… Vragen wel om thuis te zijn op de dag dat het geleverd word.. Begin dat stilletjes aan beu te worden op die manier.

Dat onze pakjes op tijd toekomen en ze eventueel een uur bij de track en trace zetten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 september 2018 om 20:28 geantwoord

Geachte mevrouw Van den Meerssche,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het tijdsbestek van bezorging afwijkt van ons aangegeven venster. Dit vind ik kwalijk te vernemen en graag reageer ik op uw bericht:

Het tijdsventer wordt gebaseerd op hoe de bezorger zijnhaar route heeft gereden de afgelopen weken. Mogelijk is er een tussentijdse planning geweest, waardoor deze route is veranderd en het tijdsvenster alsnog de voorgaande weken in rekening neemt. Mijn excuses dat dit verkeerd wordt getoond, we zullen het tijdsvenster spoedig aanpassen naar een beter kloppende.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Nelekenvdm