Klacht: pakje al maanden onderweg uit usa

aadbrouwer op 05 oktober 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik zit nu al maanden op een pakje te wachten uit amerika,heb al een paar keer gebeld naar postnl,maar krijg steeds advies om nog een week langer te wachten. ondertussen gebeurt er niks.

tracking code: LX674838288US

laatste status is van 15 juli!!!

mijn pakje boven water.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 oktober 2021 om 08:48 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig te lezen dat u de zending nog niet heeft ontvangen. Namens PostNL excuses, natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik u uitleg.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik onze systemen geraadpleegd en volgens die gegevens is de zending op 20-08-2021 vertraagd bij de Douane. Om uit te zoeken waar de zending zich op dit moment bevindt, is nader onderzoek nodig en daarom adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. Als onze opdrachtgever kan deze partij PostNL benaderen om dit onderzoek op te starten.

PostNL Klantenservice

aadbrouwer

Heeft op 03 december 2021 om 18:06 geantwoord

Nog niets binnen. Inklaringsbedrag wel bekend. Sinds 15 juli. Maar pakket spoorloos.

Heel vreemd verhaal allemaal. Wel lekker mn geld kwijt door dit gezeik.

Alle klachten die gemeld zijn door aadbrouwer