Klacht: Paketten zoek.

op 20 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee dagen achterelkaar is er een pakket van twee verschillende afzenders volgens de code afgeleverd.
Geen pakket gezien. Maar de twee bedrijven krijgen wel bericht dat de pakjes zijn geleverd.
Klantenservice kan niets voor me doen.
Ik moet nu twee bedrijven gaan aanschrijven.
Die moeten klagen bij post.nl
Tegen de tijd dat ze de bezorger er op aanspreken heeft die echt geen idee meer waar hij de zendingen wel heeft achtergelaten.

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn bestellingen vinden op dat verkeerde adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 april 2020 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u deze pakketten tot op heden niet heeft ontvangen, terwijl ze volgens de status in Track en Trace zouden zijn afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Ik hoop dat u samen met de afzenders tot een oplossing kunt komen. De afzender is onze opdrachtgever en heeft nog de mogelijkheid om bij ons een klacht in te dienen of een onderzoek te starten. Dit hangt af van het feit of het pakket verzekerd of standaard is verzonden. Ik kan u in deze kwestie verder niet van dienst zijn. U heeft een overeenkomst met de afzenders.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 20 april 2020 om 23:54 geantwoord

inmiddels is gebleken dat de postbezorger in 2 dagen tijd 2 pakketten heeft bezorgd bij de buren, die niet thuis waren, dus heeft hij ze maar in de achtertuin gezet, met een briefje in de brievenbus van de buren erbij. hij had dus geen toestemming van wie dan ook om ze in de tuin te zetten! Pak dat probleem eens aan!

Alle klachten die gemeld zijn door Judith23