Klacht: Paketten worden weer niet op tijd bezorgd

op 19 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Verkoper van product schrijft, vandaag besteld morgen in huis. PostNL maakt klant blij met bezorging binnen dagdeel 8:45 tot 11:15. Na lang wachten wordt de bezorging rond 12:00, 1 dag uitgesteld…

Als PostNL na al die jaren van blunderen, wel zijn belofte aan de klanten waarmaakt!! Nu krijgen klanten te horen dat ze binnen 2 dagen het pakket moeten aanbieden na aankoop, terwijl ze doen alsof ze wel de volgende dag langskomen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 11:07 geantwoord

Geachte heer van Wijk,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat uw pakket niet op tijd is afgeleverd. Mijn excuses hiervoor.

Onze doelstelling is altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het wat langer duren. Mocht het pakket als spoedpakket zijn verzonden dan heeft de afzender nog de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

Heeft op 29 december 2017 om 11:53 geantwoord

Dit is geen oplossing, dit is spijt betuigen!
PostNL begint op de NS te lijken, we weten dat we het druk krijgen, dus u (de klant) moet maar niet zeuren.
Jullie hebben zelf 3 x aan toe een dagdeel ingedeeld en aan mij gecommuniceerd om mijn pakket af te leveren, de derde keer had ik het pas.
Is gewoonweg schandalig!

Alle klachten die gemeld zijn door Dionysus