Klacht: Paketten worden niet bezorgd.

op 28 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanaf november 2019 en meerdere malen daarvoor worden paketten niet aangeboden ,zelfs geen kaartje door de bus. Elke keer klacht ingediend , en ja vervelend , we geven het door ! Nou dus niet ! Als ik nou niet op de track en trace kijk dan gaat paket retour binnen een week , ook zoiets achterlijks.
Steeds weer naar ophaalpunt toe om te vragen of er een paketje ligt met als resultaat , nee misschien morgen.
En kom nou niet aan met covid19 geleuter.

Als wij weer normaal post pakketten ontvan g en en er een serieuze bezorger word gestuurd , en niet zo'n zzp'er uit marocco.
Ik zou wel eens de team leider willen spreken , maar dat zal wel van het zelfde laken een pak zijn.....

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten niet goed verloopt. U geeft aan dat pakketten niet worden aangeboden en dat er geen briefje wordt achtergelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik vind het erg kwalijk dat uw eerdere meldingen niet voor verbetering hebben gezorgd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een nieuwe klacht te kunnen melden. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace-code van een recent niet aangeboden pakket? - Werkt uw bel goed en is er opnieuw geen briefje achtergelaten?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 28 mei 2020 om 07:32 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Alex20