Klacht: Paketje verdwenen

op 02 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens jullie systeem is een pakketje afgeleverd op een adres bij de buren, waar op dat moment niemand thuis was, waar er met een andere naam getekend is. Kortom de zending is niet aangekomen. Jullie postbode heeft aangegeven zich niet te kunnen herinneren wie de zending in ontvangst heeft genomen.en daarmee is volgens jullie de zaak afgehandeld.

Aangezien de zending uit Engeland komt verwijzen jullie naar Royal mail.
Deze melden simpelweg dat de zending aangekomen is bij jullie en dat zij er dan ook niets meer aan kunnen doen.

Dit is al de 2e zending van dit paketje welke niet aankomt.
De eerste zending heeft de verzender voor zijn rekening genomen. echter is het begrijpelijk dat hij dit niet nog een keer doet.

Bij voorkeur als de zending alsnog aankomt. ik heb deze spullen nodig en wacht er nu al een half jaar op.
indien dat niet mogelijk is de schaden vergoeden. ($135.-)

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 juni 2018 om 16:15 geantwoord

Geachte heer de Bruin,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket reeds nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit een erg onprettige situatie is. Mijn excuses hiervoor. De reden dat u wordt verwezen naar de afzender is omdat dit de partij is waarmee wij een overeenkomst hebben. U op uw beurt heeft ook weer een overeenkomst met de afzender. Dit is dan ook de partij die mogelijk een onderzoek kan starten bij de zijnhaar lokale postinstantie en zorgen voor een passende oplossing. Ik raad u dan ook aan met deze contact op te nemen. Nogmaals mijn excuses. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice of via Facebook of Twitter.

Heeft op 02 juni 2018 om 16:57 geantwoord

Goedendag,

Helaas... aangezien jullie hebben bevestigd dat de zending is afgeleverd kan ik bij de verzender niet meer terecht.
het wel bekende kastje naar de muur verhaal.

Ik kom daarom weer terug bij jullie omdat jullie de laatste zijn die de zending in handen hebben gehad.

Met vriendelijke groet
Mark de Bruin