Klacht: Paketje uit het buitenland is al lang in Nederland maar wordt niet

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al meer dan een maand geleden iets uit china besteld en het is in Nederland vanaf 16.03.2017 maar wordt niet bezorgd

RC101787839MY

Gewenste Oplossing:

Als ik hem kan krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 16:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Krasnov,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen gaat maken.

Ik heb geprobeerd om uw code te traceren, maar ik kan hier geen informatie op vinden. Uw pakket is nog niet in Nederland verwerkt of aangekomen. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. Die heeft de mogelijkheid om een onderzoek in te stellen via zijn of haar lokale postdienst. Dit is internationaal zo afgesproken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Yegor