Klacht: Paketje niet ontvangen

op 11 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Ik heb gesturd een paketje naar Polen 14.07.2016 maar nog niet afgeleverd.

transactienummer 151680300104718 Zonder track & trace

Gewenste Oplossing:

In dez pakejte zijn luidsprekers bang & olufsen

prijs 500 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2016 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw Slawomir,

Uit uw bericht begrijp ik dat u 14 juli een pakket zonder track & trace heeft verstuurd naar Polen. 4 Augustus jl, heeft u ons een bericht gestuurd dat het nog niet is aangekomen. Is het momenteel al wel bij de geadresseerde aangekomen?

Ik kan geen onderzoek voor u starten, omdat het een pakket is naar het buitenland zonder track & trace code. Zendingen zonder track & trace naar het buitenland kan ik niet achterhalen. Ik wil u daarom ook aanraden, wanneer u in de toekomst internationaal verzend, om gebruik te maken van een verzendmethode met track & trace en eventueel bij een waardevol product het verzekerd te versturen. Ik heb wel een melding hiervan gemaakt.

Ik hoop van u te horen,

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 11 augustus 2016 om 20:21 geantwoord

Welke bedrijf deze paket moet leveren in Polen????? - julie moet weiten.

Alle klachten die gemeld zijn door air