Klacht: Pakete

op 28 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 2 pakketten oversturen naar Ecuador zijn niet aangekomen.
Barcode: CC051100379NL in Januari, CC051100379 28-12-2016.

Gewenste Oplossing:

ik ben niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 april 2017 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Amador,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat deze pakketten die u heeft verzonden tot op heden niet op de bestemming zijn aangekomen. Graag wil ik dit toelichten.

Beide pakketten zijn op dit moment nog bij de douane in Ecuador. Zowel PostNL als de buitenlandse postdienst heeft geen invloed op de douane. De douane is een lokale autoriteit die bepaalt of de zending/inhoud toegelaten zal worden en of er importkosten bij komen. Ik verzoek u om contact op te nemen met de geadresseerde(n), zodat deze contact kan opnemen met de douane in het land van bestemming.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door in ben niet blij