Klacht: Paketbezorging

op 28 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Iets van een maand geleden heb ik een klacht gemeld over een postbezorger.

Deze bezorger bezorgde mijn paket niet, omdat ik eerder een pakketje voor de buren niet wenste aan te nemen (deze waren immers met vakantie en het was een groot paket). .

Hij belde snel aan en was nog sneller weg, ik had genees de tijd om naar de deur te lopen en gewoon open te doen.

Je geloofd het niet, maar daarom geeft de bezorger ook mijn pakketten (bij niet thuis zijn) niet bij de buren meer af.

Ik hem hierop aangesproken en ik voortaan mijn pakketten in de winkel halen en hij begon mij zelfs nog te intimideren.

Ik vervolgens een klacht ingediend en excuses van PostNL gekregen. De betreffende pakketbezorger zou hierop worden aangesproken.

Nu dus een maand bij wederom een pakketje voor mij bestemd, krijg ik diverse briefjes dat het pakket bij de buren ligt. En een briefje dat een dag later wordt wederom wordt aangeboden. Hoe zit het nu en waarom twee briefjes? Waar is mijn pakket nu?

Briefjes met smilies erop getekend. Lijkt me niet echt professioneel voor een bezorger. Het is gewoon een bezorger met rancune.

Ik krijg nu ook niet de indruk dat PostNL enige actie heeft ondernomen tegen deze bezorger en een terugkoppeling ontvang je ook niet.

Ik ben hier dus uitermate ontevreden over dat een pakketbezorger dit soort praktijken überhaupt blijkbaar vrijelijk kan doen en dit soort acties onderneemt en daar dus helaas niet in wordt gecorrigeerd.

Ik ben tevreden als ik gewoon op een normale wijze mijn pakketjes ontvang dus door een normale postbezorger niet eentje die uit wrok handeld om mij opzettelijk tot last te zijn.

PostNL pak uw verantwoordelijkheid hierin!!

Geef mij dan gewoon mijn oude pakketbezorger terug. Dat was pas een hele aardige man of laat de huidige pakketbezorger in opleiding gaan bij mijn oude, kan hij nog veel van leren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte Van der Hulst, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat deze bezorger zich wederom niet correct heeft gedragen, ondanks dat er eerder een klacht is aangemaakt. Hiervoor wil ik u mijn excuses aanbieden. Het klopt dat u geen terugkoppeling heeft ontvangen, deze klachten worden intern opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en ik zie dat die dit heeft besproken met de bezorger. Maar dit hoort normaal gesproken wel voor verbetering te zorgen. Ik wil dit graag opnieuw voor u doorgeven. Als u deze foto’s zou kunnen toevoegen als bijlage, zou ik deze inderdaad graag van u ontvangen. Tevens ontvang ik graag de track en trace code van het pakket waar het om gaat. Deze code kunt u eventueel opvragen bij de afzender. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Massolinie

3 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. Inmiddels weer een briefje ontvangen voor een pakketje. Is dit nu het hetzelfde pakketje. Deze heb ik namelijk nog steeds niet in mijn bezit. Ik ga vandaag wel naar de Primera om het pakket op te halen met al mijn briefjes. Verder wil ik u erop wijzen dat er geen data’s barcodes worden ingevuld op de briefjes dus het wel heel onduidelijk is. Sterker nog als ik contact zoek met PostNL om te vragen waar mijn pakketje(s) zijn wordt mij wel om barcodes gevraagd. Deze kan ik dan ook niet verstrekken. Dus mede gezien de snelheid van afleveren door betreffende bezorger, ontstaat er veel onduidelijkheid. Dus erg handig, maar dit terzijde. Verder kan ik de foto’s (van de 3 kaartjes) u niet toezenden via deze site. Dus graag wens ik van u een manier waarop ik u deze wel kan toezenden. In afwachting op uw reactie. Met vriendelijke groet, Marcel van der Hulst

Heeft op 28 augustus 2018 om 08:42 geantwoord

Geachte heer Van der Hulst,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat jammer dat u uw pakket nog steeds niet heeft binnen gekregen, u opnieuw een briefje heeft gekregen waardoor het nog steeds niet duidelijk is waar uw pakket uithangt en dat de briefjes tevens niet volledig worden ingevuld.

Hopelijk heeft het bezoek aan de Primera wel wat opgeleverd en heeft u het pakket inmiddels in ontvangst kunnen nemen.

Mocht u in het vervolg niet in het bezit zijn van de code(s) dan kunt u deze eventueel opvragen via de afzender.

Voor wat betreft de foto’s van de briefjes, zou u deze ook via bijvoorbeeld Facebook enof Twitter kunnen sturen. Als u dan gelijk de klacht erbij vermeld, kunnen mijn collega’s het via die weg verder behandelen. Ook als u de zending nog niet heeft ontvangen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Heeft op 31 augustus 2018 om 11:59 geantwoord

klacht wordt wederom weggewimpeld door post NL.
Los gewoon eens de klacht op ipv doorverwijzen.

Marcel van der Hulst

Alle klachten die gemeld zijn door Massolinie