Klacht: Paket van USPS niet ontvangen

op 01 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Postnl.nl
Op Ebay/USPS tracking site is aangegeven dat de pakket is geleverd op adres. Echter er is niets ontvangen: geen pakket/envelop; afhaal brief,… , of wat dan ook.
Zie ook aangegeven stappen op “Traceer” gegevens.
Ik hoop dat dit nog te traceren is:
Trackingnummer : LZ662890192US

Verzendservice : USPS First Class Mail International / First Class Package International Service
Warde obiect 50€, koleur: zwart; mark: Meade Autoguider Port Module APM Dongle

Gewenste Oplossing:

Als de pakket gewonden is of bedrag van inkoop + verzendkosten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 november 2017 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Oliwkiewicz,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag meer duidelijkheid wil over de status van uw pakket. Ik begrijp dat u op de buitenlandse trackingwebsite heeft gezien dat uw pakket bezorgd zou zijn, terwijl u het pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hierover zorgen maakt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de statusinformatie van uw pakket ontvangen en heb slecht nieuws voor u. Het pakket is retour naar de afzender gestuurd en dit kan ik niet tegenhouden. Uw pakket lag vanaf 12 oktober voor u klaar bij de afhaallocatie en is na twee weken retour naar de afzender gestuurd. Pakketten waarvoor inklaringskosten betaald moeten worden, worden sinds kort direct bij de afhaallocatie gebracht.

Ik zie dat u op 28 oktober telefonisch contact heeft gehad om een klacht in te dienen, omdat u geen afhaalbericht had ontvangen. Het spijt me om dit te horen en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Uw klacht is inmiddels in behandeling genomen en u mag ervan uitgaan dat een situatie als dit niet weer voor zal komen. U kunt contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door RafalO