Klacht: Paket uit VS met Tracking: LJ942561519US verloren?

op 10 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de 25e juni werd vanuit de VS een klein pakket naar onderstaand adres in Nederland verstuurd (zie oplossing, onderstaand). Het nummer v.d. zending staat in de titel vermeld. In de VS is de tracking uitstekend verlopen (zie onderstaand) maar in Nederland is het pakket na ruim twee weken nog niet aangekomen. Zou U zo vriendelijk willen zijn een onderzoek in te stellen? Het zou bijzonder jammer zijn als het eindexamencadeau verloren zou gaan. Dank U wel!

LJ942561519US

Priority Mail International Parcels

Depart USPS Sort Facility

June 26, 2012

ATLANTA, GA 30320

International Letter

Processed at USPS Origin Sort Facility

June 25, 2012, 11:35 pm

ATLANTA, GA 30320

Accepted at USPS Origin Sort Facility

June 25, 2012, 10:20 pm

KENNESAW, GA 30144

Electronic Shipping Info Received

Gewenste Oplossing:

Het heelhuids bezorgen van het pakket op het bestemmingsadres, n.l.:
Daan Wilburg
Alexander Hegiusstraat 25
Deventer 7412XN
NETHERLANDS/Nederland

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door gmeyjes