Klacht: paket telaat!

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is niet op de tijdstip als aangegeven stond tussen 10:30-14:30 wel erg hinderlijk ben er de hele tijd er voor thuis gebleven! Plus dat het pakketje eigenlijk bezorgd worden.
Een zaterdag schijnen ze hier aan de deur te zijn geweest voor het pakketje aan te bieden,hebben geen bel gehoord,dit vindt ik erg raar want we zijn bijna de gehele dag thuis geweest!
Gr Inge

Gewenste Oplossing:

Als het op het juiste tijdstip bezorg wordt als jullie aangeven met de track en tracé code!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Rijsdijk, Uit uw bericht begrijp ik dat onze pakketbezorger later langs is geweest dan gepland. Daarnaast geeft u aan dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en bied u mijn excuses aan. U krijgt van PostNL twee tijdstippen waarbinnen uw pakket bezorgd wordt, dit noemen we een tijdsvenster. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen deze verwachte tijd te bezorgen. Echter is onze bezorger afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het voorkomen dat de bezorger het verwachte tijdvak niet haalt. Het spijt mij dat wij de verwachting niet hebben waargemaakt. PostNL PakkUItetten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. Uiteraard dient de bezorger wel bij elke aanbiedpoging aan te bellen. Daarom wil ik voor u een klacht indienen zodat de betreffende bezorger door zijn leidinggevende wordt aangesproken op de gemaakte fout. Om deze klacht te registeren ontvang ik graag van u de volgende informatie: - Wat is de barcode van de zending? (begint met 3S) - Heeft u schriftelijk bericht gehad met betrekking tot de aanbiedpoging op de zaterdag? Wij ontvangen graag alsnog de aanvullende informatie. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Rijsdijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rijsdijk,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ingetjerijsdijk