Klacht: Paket niet ontvangen van post.nl

op 06 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag zou ik 2 pakketjes ontvangen op de site van post.nl was een storing kon dus niet kijken hoe laat ongeveer.
Maar ik was de hele dag thuis om ongeveer 14.00 uur keek ik aan de deur en zag 1 pakketje liggen voor de deur de postbode heeft niet even aangebeld.
Later zag ik bij post.nl dat er 2 pakketjes bezorgd zouden zijn om 10.35 uur.
Het pakket met code 3SKABA296802135 heb ik dus niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het artikel dat ik besteld had alsnog ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Adriaensen-Ploum, Bedankt voor uw bericht op deze pagina. Ik vind het spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakketten niet op de juiste wijze verlopen is. Graag reageer ik op uw bericht. Begrijp ik goed dat één pakket onbeheerd bij uw voordeur is achtergelaten? Zou u aan kunnen geven of uw deurbel goed werkt? Heeft u ook een gemist briefje ontvangen? Zou u als reactie op dit bericht de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Dan maak ik graag een klacht voor u aan, zodat dit met de bezorger besproken kan worden. Volgens de scans is het pakket met barcode 3SKABA296802135 op 20 november om 10.35 uur op uw adres bezorgd. De adresgegevens in track & trace komen overeen met uw gegevens. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren. Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender is onze opdrachtgever en kan indien nodig contact met ons opnemen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Marjanne48

7 maanden geleden - Volgens track en trace zijn 2 pakketjes bezorgd 1 lag voor de huisdeur en het andere weet ik dus niet waar dat is gebleven het was weg. Ik was thuis de bezorger heeft niet aangebeld de huisbel werkt goed en bij de buren is ook niks afgegeven en ik heb geen huisgenoot. Het pakket dat voor de deur lag heeft de barcode 3SEBEL4708835. Het pakket dat ik niet heb ontvangen heeft de code 3SKABA296802135. Ik had al contact opgenomen met de afzender en hij schreef mij dat hij een formulier zou ontvangen van post.nl en dat moest invullen en zover ik weet heeft hij dat al gedaan en ook terug gestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Adriaensen-Ploum,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Uw klacht over het onbeheerd achterlaten van uw zending heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij zal de betrokken medewerker aanspreken en zal erop toezien dat de bezorging op uw adres verbetert. Deze melding wordt verder intern besproken en afgehandeld, u zult geen persoonlijk bericht meer krijgen over de afhandeling. Ik hoop dat u over de andere zending samen met de afzender tot een oplossing kunt komen. Nogmaals excuses voor de gang van zaken. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marjanne48