Klacht: Paket niet bezorgd

op 17 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag pakket niet bezorgd onder vermelding van onjuist adres. Dit is niet correct adres is correct. Adres is echter nog niet juist vermeld in navigatieapparatuur waardoor bezorgers het adres schijnbaar niet kunnen vinden ondanks 2x huisnummer aanduiding in jumboformaat.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag,Helaas kom ik op uw adres geen zending tegen die vrijdag in levering is gegaan. Kunt u mij het betreffende traceernummer doorgeven?In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Wendy DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht JohnDoo

1 jaar geleden - Tracenumber: JVGL06041503540340626968

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 juli 2019 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik zie dat onze bezorger inderdaad heeft aangegeven dat de adresgegevens onjuist zouden zijn. Mogelijk was het adresetiket vies of beschadigd en daardoor niet meer goed leesbaar. Mijn excuses voor het ongemak.

Wij hebben de verzender een bericht gestuurd met het verzoek aan te geven welke vervolgstappen wij moeten zetten. In deze situatie ligt het voor de hand dat de verzender ervoor kiest het pakket alsnog op uw adres te laten aanbieden. Helaas heeft de verzender nog niet op ons verzoek gereageerd.

Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met de verzender. Alleen in opdracht van de verzender mogen wij het pakket alsnog in bezorging laten gaan.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door JohnDoo