Klacht: Paket niet afgeleverd vandaag

op 15 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paket zou vandaag afgeleverd worden .

Maar paket is niet gekomen . Dus ik belde naar DHL . Maar zij zeggen dat de bezorger aan de deur is geweest . Wat abzeluut niet waar is .. want ben de helle dag thuis geweest .. lag ook geen kaartje in de bus dat hij geweest was.

Gewenste Oplossing:

Paket snel leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 februari 2018 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend om te horen dat de bezorgpoging van gisteren niet goed is gegaan doordat er niet thuis is gescand terwijl u er wel was. Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket moet wachten. Ik ga hier in ieder geval intern melding van maken. We komen deze vanmiddag tussen 14.00 en 18.00 uur alsnog bij u aanbieden.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 februari 2018 om 19:02 geantwoord

Veel te laat

Bezorger moet er op aangesproken worden .

Pakketje is gewoon door de brievenpost gegaan vandaag . Kon gister dus ook . Maar bezoger is dus niet geweest gister .

Alle klachten die gemeld zijn door Wereld meester