Klacht: Paket hebben ze 3 x verstuurd. En 1 x aangenomen maar niet alles

op 21 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo. Ik heb 15 januari een bestelling gedaan en nu 4 weken later heb ik een pakketje gekregen maar niet alles… her bedrijf zegt zij dat ze al 3 x wat opgestuurd hadden en nou had ik me pakketje gekregen maar nou kwam de doos aan half kapot en de plank bant niet eens fatsoenlijk dicht zo te zien had t pakketje vanalles al mee gemaakt. Ik vind t erg dat dit is gebeurd. En nu bleek dat er niet eens alles erin zat en nu had ik het bedrijf een bericht gestuurd en nu moest ik jullie een bericht sturen. Ik mis de lange tegen jas en een drink bak..
Ik hoor het graag

Ik ben helaas niet tevreden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 februari 2018 om 14:20 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Bijzonder vervelend om te vernemen dat u de zending beschadigd heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik adviseer u om foto’s te maken van de beschadiging en de verpakking van het pakket en deze te sturen naar de verzender. Samen met de verzender kunt u de vervolgstappen bespreken.

De verzender is onze opdrachtgever en kan bij ons een claim indienen via het claimformulier. De afdeling Claims beoordeelt deze en handelt de zaak verder af.

Janneke
DHL Parcel Webcare