Klacht: paket bezorgt wat niet door mij besteld is

op 29 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg zaterdag een parket binnen wat ik niet besteld heb mijn adres
stond er wel op met barcode 3817tm dat klopt.
geen pak bon er bij afzender wat in het parket stond klopt niet man gebeld, no barcode 3SKABA92811155
kunt u achterhalen waar het parket vandaan komt dan kan ik contact op nemen .

Gewenste Oplossing:

in contact komen afzender

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 september 2017 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bovee,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag in contact wilt komen met de afzender van het pakket dat u heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de statusinformatie in Track&Trace erbij gepakt om na te gaan of hier meer informatie over de afzender bekend is. Hierover moet ik u teleurstellen, want ik heb geen informatie over de afzender kunnen vinden. De afzender is niet verplicht om zijn gegevens te laten noteren.

Als u er zeker van bent dat dit pakket niet voor u bestemd is, kunt u het pakket kosteloos retour sturen wanneer het pakket nog niet geopend is. Het pakket zal niet bij de afzender bezorgd worden bij het ontbreken van een retouradres. Echter zullen wij het pakket bewaren bij de afdeling onbezorgbare stukken, zodat de afzender contact met ons op kan nemen voor een onderzoek om het pakket retour te laten sturen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jgbovee