Klacht: Paket

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het paketje met paket NR 3SZGOZ29593381 is volgen Volg mijn paket op maandag 10-07-2016 om 18.11uur bezorgt maar ik heb niets ontvangen geen briefje dat het bij de buren is afgegeven.
Gebeld met post nl die zijden dat ik maar 5 Dagen Moët wachten.
als het er dan niet was moest ik maar contact op nemen met de afzender.
Ik vind dat post nl contact met de bezorger moet opnemen en alsnog het pakje Moët bezorgen,Daar Licht de fout.

Als het er is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 15:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Altena,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet bezorgd is zoals aangegeven is in de track&trace informatie. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Ervaring leert dat een zending in uw situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt. Wellicht kunt u voor de zekerheid navraag doen bij uw directe buren om te controleren of het pakket daar is afgeleverd. Het gaat om een onverzekerd pakket waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Een onderzoek is in deze situatie niet mogelijk. Indien u het pakket op dit moment nog niet heeft ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender kan eventueel een klacht bij ons neerleggen en u van een passende oplossing voorzien. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jg Altena