Klacht: Paket

op 21 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Paket besteld van china binnen twee weken in Nederland aangekomen.Vervolgens niet aangeboden bij mij maar bij primera neergezet en geen bericht in mijn brievenbus.Dus naar twee weken staan terug naar china paketje en mijn geld weg.

Mijn geld terug 23e.voor product.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Stavreski, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat het erg vervelend voor u moet zijn dat uw pakket weer retour is gezonden omdat u geen briefje in de bus heeft gekregen. Uiteraard excuses voor dit ontstane ongemak. Ik kan er niet voor zorgen dat de zending weer bij u wordt aangeboden. Wel kan ik een klacht aanmaken zodat dit intern wordt besproken met de verantwoordelijke medewerker zodat we herhaling kunnen voorkomen. Graag ontvang ik hiervoor nog de track en tracé code van het betreffende pakketje. Ik wil u tevens adviseren contact op te nemen met de verzender met het verzoek het nogmaals toe te sturen. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Stavreski Robert

2 maanden geleden - Track en tracé nummer is RS180476377CN

Heeft op 21 september 2016 om 13:20 geantwoord

Geachte heer Stavreski,

Hartelijk bedankt voor het sturen van de barcode. Ik heb hiervan een interne melding gemaakt. U zult hier geen terugkoppeling over ontvangen maar deze melding zal worden gebruikt om ervoor te zorgen dat u in de toekomst wel een bericht zal ontvangen. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken en alle overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door Stavreski Robert