Klacht: Paco Vermeulen komt afspraken niet na

op 22 juni 2016 over Pianoles Online in de categorie Websites - Muziek

Paco Vermeulen, online marketeer en eigenaar van de lessenwebsite Pianoles Online en Piano for EDM heeft mij benaderd om lesvideos te maken, om te verkopen op zijn website. Ik ben namelijk muziekdocente. Ik speelde al een tijdje met het idee om online lesvideos maken, dus heb hiermee ingestemd. Zodoende stelde ik een lessenplan op, maakte ik meerdere videos en stuurde deze op aan Paco Vermeulen.

Hij was zeer enthousiast over de videos, gaf feedback en vroeg me steeds om meer videos te maken en naar hem op te sturen, omdat het er volgens hem nog niet genoeg waren om uit te brengen. Ik maakte meer videos (promovideos, lesvideos) en stuurde de videos naar hem op, waarbij hij keer op keer positief reageerde en om meer videos vroeg.

Nadat ik hier 3 maanden heel hard aan heb gewerkt, waren het er genoeg. Hij zou het nu gaan uitbrengen. Ik hoorde vervolgens een paar weken wat minder van hem, tot ik ineens via facebook zag dat hij een cursus online had gezet in hetzelfde thema als mijn lesvideos. (muziekproductie) Toen ik hem hiernaar vroeg via whatsapp blokkeerde hij me per direct overal (whatsapp, telefonisch, facebook), zonder verder te reageren.
Ik kan door het blokkeren geen contact meer met hem opnemen, vandaar mijn keuze om hier wat te posten.
Ik heb voor mijn werk verder geen vergoeding gehad.

Als Paco mijn videos verwijdert, zijn excuses maakt, en me een normale uitleg geeft voor de beëindiging van de zakelijke overeenkomst.

Alle klachten die gemeld zijn door Elizabeth Overwater