Klacht: Packet

op 24 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 februari 2018 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Mrs. Kopczynska,

From your message I understand that your parcel is being processed at the international mailcentre. It is not possible to pick up parcels here. We are not able to make changes to addresses unfortunately. I advise you to wait and keep tracking the parcel on internationalparceltracking.com or https://www.postnl.nl/. I hope to have informed you enough.

If you have questions regarding a package now, or in the near future you can also contact us through our helpdesk on http://www.postnl.nl/klantenservice or via Facebook or Twitter.

Kind regards,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mkopczynska1