Klacht: Packet kwijt

op 15 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwacht een packet van tassensieraden. Ik heb contact opgenomen met die mensen en dat packet zou geleverd zijn op 28/05. Toen was hier zeker niemand thuis, nu waar is het dan geleverd of naartoe??? Barcode: 3SKABA1626190 mvg janick

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn packet toch krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 juni 2016 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Biddelo,

Het is meer dan spijtig om te horen dat uw zending nog niet is geleverd. Heeft u het ondertussen mogen ontvangen? Ik hoop natuurlijk van wel.

Ik heb voor u naar de status van de zending gekeken en zie dat u als ontvanger in België woont. Mocht de zending toch nog niet zijn geleverd, moet ik u doorverwijzen naar PostNL België. Alle contactinformatie kunt u hier vinden: http://postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl.

Ik had u graag verder geholpen, maar dat gaat helaas niet, sorry.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 22 juli 2016 om 23:54 geantwoord

Blijkt dat deze tas is geleverd op 7 terwijl wij op 17 wonen???? Toeval natuurlijk die mensen zijn ondertussen verhuisd, ik vind dat zulke fouten niet kunnen en verwacht enige vorm van vergoeding... Andets zeg voor jullie good riddens!!! Ontevreden klant, janick

Alle klachten die gemeld zijn door Bisquit