Klacht: PC PACKARD BELL LJ61=RB=017

op 22 januari 2010 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Omschrijving klacht

Hierbij kan u de klacht vinden in verband met de aankoop van een draagbare pc van het merk PACKARD BELL

LJ61=RB=017.

07/10/2009: word een nieuwe pc PC PACKARD BELL LJ61=RB=017 aangekocht

15/10/2009: wordt de aansluiting van het internet door de firma telenet uitgevoerd

27/10/2009: de PC werkt niet optimaal van bij de aankoop, maar nu valt steeds de PC uit zonder aanwijsbare

reden, de pc wordt binnengebracht voor herstel bij Computers Verheyden.

05/11/2009: Volgens Computers Verheyden is het probleem opgelost. Eenmaal thuis blijkt het probleem nog

steeds hetzelfde te zijn, en nog diezelfde dag brengt de heer Verbeiren het toestel naar

Computers Verheyden.

05/11/2009: Computers Verheyden sturen voor de eerste maal de pc terug naar het fabriek. PC is nu voor 2 x

in herstelling.

17/11/2009: Pc is volgens Packard Bell hersteld, wat helemaal NIET zo blijkt te zijn.

20/11/2009: de Pc gaat weer naar Computers Verheyden die deze voor de 2x naar PB versturen, ja u leest het

goed de NIEUW pc is voor de 3x in herstel.Deze keer is er nog een bijkomend probleem de

batterij van de pc is na korte tijd meteen leeg!

23/12/2009: PC is terug van PB deze keer zou hij wel hersteld zijn. Wat blijkt dat dit tegen alle

verwachtingen in weer NIET zo is. Weer brengt de heer Verbeiren nog diezelfde dag de PC terug

voor herstel. VOOR DE 4x in herstel voor de 3x naar fabriek!!!

15/01/2010: nog steeds geen nieuws van Computers Verheyden noch van Packard Bell.

Gelet op het feit dat de PC reeds voor de 4x in herstel en dit al meer dan 2 maand aansleept, zonder dat er enig probleem wordt opgelost;

Gelet op het feit dat het wettelijk verplicht is om na zoveel herstellingen zonder resultaat het bedrag van de aankoop dient terug te betalen of een nieuw toestel dient te geven;

Gelet op het feit dat de heer Verbeiren sinds 15/10/2009 internet aansluiting betaald zonder hier dan ook maar van te kunnen genieten.

Gelet op het feit dat er reeds meedere malen telefonish contact is geweest met Computers Verheyden waar in wordt beloofd dat de pc met spoed zal hersteld worden, dit zonder enig resultaat.

Gelet op het feit dat de NIEUWE pc na 4 maal herstel al vol krassen staat en deze niet zijn aangebracht door de eigenaar en men dus niet meer van een nieuw toestel kan spreken.

Daarom vragen wij u beleeft om

1) een terugbetaling van de aankoopsom van 649.99 euro of een nieuw toestel

2) terugbetaling van de internetaansluiting van 15/10/2009 t.e.m. 14/11/2009 : 30.64

15/11/2009 t.e.m. 14/12/2009 : 30.64

15/12/2009 t.e.m. 14/01/2010 : 30.64

15/01/2010 t.e.m. 14/02/2010 : 30.64

dit voor een totaal van 122.56 euro.

Graag had ik zo snel mogelijk een antwoord ontvangen en een oplossing, anders zie ik me genoodzaakt verder stappen te ondernemen.

Hoogachtend,

Chris

Gewenste oplossing

MEt een snel antwoord en een nieuw toestel!

Alle klachten die gemeld zijn door Chris