Klacht: PB care garantie

op 22 december 2009 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn notebook nu 11 maanden,ik heb nog garantie,maar ik heb nu een uitgebreide garantie gekocht voor 99 euro,ik heb een activatie email gehad van pb store,maar als ik wil registreren krijg ik de melding dat het serienr niet goed is,ik probeer nu constant de helpdesk te bereiken,ik krijg steeds te horen dat ik 15 cent per minuut moet betalen,ook een keer 45 cent per minuut,de medewerkers begrijpen niet waarom mijn serienr niet goed is,na ontelbre telefoon gesprekken en wachtijden ben ik 25 euro armer aan telefoon kosten,een medewerker die bijna onverstaanbaar is wegens een buitelands taalprobleem,en nu stuur ik maar iedere week mijn aankoopbon en de nota van 99euro van packard bell voor de garantie maar op,in de hoop dat er toch een oplossing komt,ik word van het kastje naar de muur gestuurd.Eens een packard bell,maar nu nooi meer.

Groetjes John

Alle klachten die gemeld zijn door johnnieboy