Klacht: Klacht over Packerd Bell notebook

op 30 november 2009 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn laptop nu net 1 jaar, op een gegeven moment, ging mijn laptop aan maar bleef hangen op het grijze scherm van packerd bell. Ik heb toen de computerman die altijd onze computers controleerd heb ik gevraagd om er na te kijken, hij constateerde dat mijn bios instabiel was. Ik heb toen contact opgenomen met packerd bell, 5 keer heb ik hetzelfde verhaal gehoord, ik moest op f11 drukken als het grijze scherm kwam voor een recoferie. Dit gedaan 1 keer heeft het geholpen voor 1 week. Daarna niet meer, weer gebeld toen werd er gezegd dat ik een brief moest schrijven naar de directie met mijn klacht en vraag, binnen 5 dagen zou ik antwoord krijgen, nog steeds niks ontvangen. Weer gebeld vandaag krijg ik weer hetzelfde verhaal te horen dat ze mijn laptop wel opkomen halen maar dat ik wel de kosten moet betalen voor de reperatie en dat is iets wat ik dus absoluut niet wil, als ik dat zeg wordt de haak er opgegooid. Ik ben het spuugzat met Packerd bell

Alle klachten die gemeld zijn door esmeebloem