Klacht: Associaal gedrag!!!

op 30 november 2009 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Mijn laptop valt steeds uit omdat hij te warm wordt.Nu heb ik al 4x contact opgenomen met het telefoonnummer voor reparatie en is het me voor de 5x gelukt. Ik heb dus moeten bellen naar een 0900 nummer waarbij ik 0,15 € per min kwijt ben, en je wordt niet eens FATSOENLIJK geholpen. Er werd steeds opgehangen, moet alles wel 6 x herhalen. Omdat iemand het niet begrijpt als je zegt de N van NICCO of de M van MARI. En die persoon wilde zijn/haar naam niet zeggen. Echt ASSOCIAAL GEDRAG!!!!!

Bericht van johnnieboy

9 jaren geleden - Ik heb hetzelfde probleem,een buitelandse medewerker die de taal niet goed machtig is,steeds maar moet ik herhalen en vragen wat hij zegt,en de telefoon rekening loopt maar op,en mij helpen kunnen ze niet dus moet ik proberen juridische hulp in te schakelen.

Bericht van jan2302

9 jaren geleden - Ik heb al 6 maal gebeld met het service nummer na dat ik al 4 keer het bandje had ingesproken en niet terug gebeld werd. In die 6 maal dat ik wel contact had werden er iedere keer beloftes gedaan die niet nagekomen werden.Beloftes van het opnemen van mijn serie nummer tot het toesturen van aanvraag formulieren. Maar helaas nog steeds niks ontvangen. Maar goed misschien is het wel allemaal mijn eigen schuld ,omdat ik gewoon algemeen beschaafd nederlands praat en ik me maar niet aan wil passen aan het taaltje aan de andere kant van de lijn. Dit weekend gaat er in elk geval een aangetekende brief die kant uit. Packerd HELL.

Alle klachten die gemeld zijn door N