Klacht: Package from the US disappeared

op 11 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

A package was sent to me from the US using UPS. The tracking information of the package says it is at “AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL” with three delivery attempts.

Gewenste Oplossing:

I would like to know where the package is and how I can get it.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Dear Miss Sanchez, I understand, you expect a parcel from The States, but you still didn't receive the parcel. Let me help you, but i need the tracking code to see the actual status. I want to advice you to contact us by Facebook, Twitter or our chat on www.postnl.nl/klantenservice . I hope to hear from you soon, Kind regards, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Dear Miss Sanchez, Recently you filed a complaint via this website. To handle your complaint well, we need additional information from you. We've therefore sent you an e-mail with a rewuest for additional information. So far, we haven't received a reply from you. Kind regards, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2016 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Miss Sanchez,

Recently you filed a complaint via this website. To handle your complaint well, we need additional information from you.
Therefore we've send you a two message with a request for additional information. So far, we haven't received a reply from you.
Therefore, we assume your complaint have been handled via a different way.

Kind regards,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door aitorvs