Klacht: Paar dagen verder

op 28 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling zou na 2 werk dagen geleverd worden. Vrijdag besteld maandag dinsdag niks woensdag tussen 2 en 6 zou mij pakket er zijn. En om kwart voor 9 savonds via track en tracé te zien krijgen sorteren tijdelijke overmacht. Wat is dit? Weer een dag wachten?

Gewenste Oplossing:

Gewoon optijd bezorgen en alsnog zsm

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 april 2017 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op 22 april is het verzendlabel aangemaakt. De zending is op 25 april bij ons binnengekomen en gesorteerd dit betekend dat de zending de volgende bezorgdag bij u aangeboden zou worden. Helaas hebben wij deze zending moeten uitstellen wegens overmacht. Dit is natuurlijk erg spijtig. De zending staat nu gepland voor levering op 28 april.

Excuses dat u langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wilcopureveen@hotmail.com