Klacht: OZ bouwwerk/aannemingsbedrijf PAS OP!!

op 20 oktober 2011 over Oz Aannemingsbedrijf in de categorie Klusbedrijven

Zou een aanbouw maken voor 20500 euro. Wilde eerst een regeling dat ik al 90% van de bouwsom had betaald, terwijl er alleen nog maar een betonnen vloer zou liggen. Heb een andere regeling getroffen, waarbij het wat meer verspreid was. Na de eerst rekening kwam er toch een nota die niet overeengekomen was. Bouwkundig klopte er ook niks van de aanbouw. Gelukkig een buurman met verstand, waardoor OZ gedwongen werd aanpassingen te maken.
Had ondertussen al een betonbedrijf gebeld dat er niet betaald was door OZ ( lees Ramazan Ozkal ). Daarna de metselaar die niet betaald werd en aan de deur kwam zeuren. Het dak is twee keer gedaan en lekte toen nog. Zelf een dakdekker gebeld die de klus klaarde, echter 1000 euro voor moeten schieten om die man te betalen. Daarna wederom 2000 euro voorgeschoten, omdat men anders niet verder kon. Uiteraard in beide gevallen de bedragen op de nota in mindering gebracht.
Electriciens, loodgieter en zelfs zijn eigen mensen niet betaald. En dan tegen die mensen zeggen dat de opdrachtgever niet betaald heeft! terwijl alles gewoon betaald is.
Uiteindelijk de klus niet afgemaakt (gelukkig enkele kleine dingen). OZ bleek ook niet verzekerd! Hebben wel mijn keramische kookplaat doormidden gescheurd, maar bleken niet verzekerd!!
Maakten er een puinhoop van. Tuintegels onder de cement, vloer binnen onder de stucwerk enz enz enz. OZ heeft nog enkele klusjes door mijn dakdekker laten verrichten, echter heeft nooit betaald.
Kortom: meneer ramazan Ozkal tracht snel geld te verdienen zonder tegenprestatie. Wees dus gewaarschuwd.

geen

Bericht van NBA

6 jaren geleden - Doe aangifte bij de politiebureau Cor kieboomplein (De Veranda) in rotterdam, daar worden de klachten verzameld voor dit bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door benmonima