Klacht: Zeer opdringerige Oxxio verkoper

op 15 februari 2010 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klacht

Ook bij mij stond zonet een erg opdringerige Oxxio verkoper aan de deur in de Vermeerstraat in Leeuwarden. Goedenavond meneer, bent u de hoofdbewoner? Ik ga me even aan u voorstellen. Ik zeg ik heb geen interesse. Waarom niet? U weet niet eens wat ik verkoop. Uiteraard wijs ik naar zijn Oxxio jasje en geef aan dat ik met Greenchoice zeer tevreden ben. Hij ging meteen vertellen hoe stom dat was en of ik van vastgoedrecht e.d. had gehoord. Ik heb nogmaals aangegeven dat ik geen interesse had. Toen ik mijn deur begon dicht te doen deinsde hij niet terug. Ik moest deze jonge ‘meneer’ bijna van m’n portiek afduwen omdat hij maar doorging, de brutaliteit van deze verkoper verbaasde me mij.

Gewenste oplossing

Het ontslag van deze medewerker zou een prima oplossing zijn. Of een leuke uitdagende baan in het archief danwel de kantine van de plaatselijke Oxxio. Ook geen opvolgers met deze vermoedelijk Amerikaanse verkooptechnieken trainen worden lijkt me een logisch idee.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ZomaarIemand