Klacht: Veel beloven, weinig geven, ben het nu al zat (na 3 maanden)

op 02 juli 2010 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

3,5 maand geleden kwam er zo’n manneke van Oxxio bij mij aan de deur vertellen wat een fantastisch bedrijf Oxxio was. Ze waren veel goedkoper en alles was beter dan Essent bladiebladiebla. Ik wilde het wel eens proberen, maar tot nog toe alleen ellende. Oxxio krijgt het niet voor elkaar om mijn gegevens juist in het systeem te krijgen en als je belt krijg je als reactie “het gaat toch maar om 1 letter” (nou nee, dat vind ik niet!!!), ik heb al een deurwaarder achter me aan gehad en een loze belofte dat ik de deurwaarderskosten terug zou krijgen. 3 maanden alleen maar gezeik en gezeur en ik ben het het helemaal ZAT!!!

Gewenste oplossing

Opzegging van Oxxio en zo snel mogelijke overstap naar een andere energieleverancier!!! Daarnaast welgemeende excuses van Oxxio voor het zo slecht behandelen van een nieuwe klant (maar dat zal vast niet gebeuren als jullie het al niet eens voor elkaar krijgen om mijn gegevens juist in het systeem te krijgen)

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 23 november 2010 om 11:10 geantwoord

Gegevens aangepast in het systeem, teveel betaalde kosten terug gestort

Alle klachten die gemeld zijn door N.C.L.G.A. Stadhouder