Klacht: Uitleveren aan Intrum Justitia

op 10 februari 2010 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klacht

Bij overstap naar Oxxio naar NEM via de vergelijkingssite Prize Wize wordt mijn electra contract te vroeg over gezet. Gevolg: Factuur van Oxxio voor € 50,– en PrizeWize noch NEM geven thuis ergo Oxxio maakt me ongewild klant van Intrum Justitia ( wat geen nadere toelichting behoeft ; zie svp website over klachten van medeburgers over dit instituut ofwel de Zweedse geldmachine die ongetwijfeld kan worden uitgeroepen tot ” kampioen in ongewild schofferen van medemensen ” .
ZOwel Oxxio als NEM zijn klant van dit instituut dus medeburgers….. nooit NEM en Oxxio ( tenzij u graag gebeld wordt of nuimmer antwoord krijgt op gestelde vragen om toelichting).

Gewenste oplossing

Dat ik gevrijwaard wordt van de telefoontjes van Intrum Justitia door Oxxio ( ik heb immers € 50 betaald enkel en alleen om van het gezeur af te zijn) maar weiger ook maar 1 cent incassokosten etc. te betalen ( Lees: € 62,46 aan kosten voor een vordering van € 50 die ontstaat door een fout van PrizeWize en/of NEM bij het overstappen van Oxxio naar NEM).

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door joep