Klacht: uitbetaling afrekening na overstap naar oxxio

op 18 januari 2010 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klacht

Helaas, helaas,
Alweer een probleem bij Oxxio. Uitbetaling van twee bedragen zouden voor 4 december 2009 plaatsvinden. Wij hebben zelf een email moeten sturen om te vragen wanneer uitbetaling plaats zou vinden. Een berichtje gekregen van klantenservice dat half december dat dit nog 10 dagen kon duren. Vriendelijk was de mededeling niet. Er wordt niet naar je geluisterd er wordt alleen medegedeeld.
Vandaag 18 december weer zo’n telefoontje. We hadden nl. weer een email gestuurd wanneer de tweede uitbetaling plaats zou vinden. Weer medegedeeld, werd niet geluisterd. Ik had nog wat vragen. Wekte natuurlijk wrevel op. Het was niet druk, maar nu lag het aan het systeem. De dame van de klantenservice zou het in de gaten houden wanneer uitbetaling plaats zou vinden. Ik heb aangegeven dat het toch heel vervelend is en dat e.e.a. geen vertrouwen wekt bij de klant. Ja was ze het mee eens en toen walste de betreffende dame weer over mijn verhaal heen.
Misschien is een cursus klant gericht denken, handelen en luisteren een juiste voor de klanten-service. Dames zijn erg arrogant.
Als e.e.a. niet verbeterd, gaan we op zoek naar een nieuwe leverancier.

Gewenste oplossing

Natuurlijk willen wij een snelle uitbetaling van het restbedrag. Daarnaast zou Oxxio de benadering van haar klanten moeten overwegen. Vriendelijk, luisterend oor. Zij zijn het visitekaartje voor de organisatie. Nu echter niet. Bij het woord Oxxio gaan mijn nekharen recht overeind staan. Daarnaast zouden de dames ook een excuses aan mogen bieden voor het beleid van Oxxio. Bijvoorbeeld wij hebben uw vraag in behandeling maar moeten helaas etc. etc. Onze verontschuldigen hiervoor…. etc. Daar win je al een hoop goodwill mee.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 23 november 2010 om 14:11 geantwoord

Opzegvergoeding uitgekeerd

Alle klachten die gemeld zijn door splunnie