Klacht: Spookfacturen en interum justitia

op 20 februari 2010 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klacht

Ik krijg aanmaningen van Interum Justitia voor energie nota\’s van oxxio voor energie die ik afgenomen zou hebben in mijn oude huis. Ik woon daar echter al jaren niet meer!! en de eerste nota\’s zien op energieverbruik 6 maanden nadat ik daar verhuisd ben. Overigens was ik al niet eens meer klant van oxxio! Het bezwaar dat ik via interum justitia heb gestuurd met stukken waaruit blijkt dat ik daar niet meer woon (beeindiging huurcontract, adreswijzigingen etc.) is volgens mij niet eens bekeken!

Gewenste oplossing

Ik wil dat iemand kijkt naar de nota\’s en kijkt wat er nu in hemelsnaam mis is gegaan. Ik woonde daar immers niet meer en heb helemaal geen energie afgenomen!! Ik ben pas tevreden wanneer aan wordt gegeven dat oxxio geen vorderingsrecht op mij heeft.

Reactie van de melder van de klacht Dennis123

9 jaren geleden - Oxxio heeft inmiddels al contact opgenomen. Wie klaagt moet ook aangeven wanneer er goed mee wordt gewerkt dus bij deze.

Reactie van de melder van de klacht Dennis123

9 jaren geleden - Het probleem is opgelost.Het heeft meer met de incompetentie van Interum Justitia te maken dan met de bereidwilligheid van oxxio om mee te helpen aan een oplossing.Zeer tevreden over oxxio dus!

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Oxxio

Heeft op 23 november 2010 om 13:26 geantwoord

Uitgezocht voor de klant en coulnce aangeboden

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Oxxio beoordeeld.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis123