Klacht: OXXIO, Wat een drama!!!!!!

op 26 januari 2010 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klacht

Wat een drama!!!!!!
Laatste week van December ben ik ziek thuis.
Vertegenwoordiger van Oxxio aan de deur, het is koud dus laat hem binnen. “Geheel vrijblijvend informatiepakket ” smeert hij me aan > Je gaat absoluut nog niets aan volgens de beste man! Ze bellen je binnen 14 dagen en dan kan je besluiten om met ons in zee te gaan > 30-12 komt het “informatiepakket” aan ,blijkt een leveringscontract te zijn, 7 werkdagen opzegtermijn. 30-12 meteen gebeld, maar toen waren de gegevens nog niet verwerkt > 31-12 opzegging per brief gestuurd en nog een aantal keer gebeld maar kwam er niet doorheen > 4-1-2010 weer gebeld, brief nog niet ontvangen maar opzegging was geen probleem, nogmaals gezegd dat ik GEEN gebruik wil maken van de diensten van OXXIO, mevrouw zou dit regelen voor me > 6-1-2010 10,71EUR van mijn rekening afgeschreven > weer gebeld > nergens iets bekend van mijn opzegging , maar weer een half uur aan de telefoon gehangen, bandopname gevonden en aanvraag onterecht bevonden > 18-1 opzegging van ESSENT door overname van OXXIO > met ESSENT en OXXIO gebeld om te zeggen dat punt 1 ik nog steeds niet de hoofdhuurder ben van dit pand en punt 2 dat wij gewoon bij ESSENT willen blijven. Hoe moeilijk kan dit zijn? en dan heb ik het nog niet over al de andere keren dat ik heb gemaild en gebeld. Wat kan ik nog doen?!!!!!

Gewenste oplossing

“Opzegging” van Oxxio bevestigd hebben en NOOIT meer iets met ze te maken hebben!

Bericht van Essent

9 jaren geleden - Beste 'vandepas'In uw bericht van 26 op d januari op dit forum geeft u aan dat u ten onrechte bent aangemeld door Oxxio. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.Alvast bedankt voor de moeite.Met vriendelijk groet,Annemarie Essent medewerker

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 23 november 2010 om 13:57 geantwoord

Aansluiting teruggeswitcht

Alle klachten die gemeld zijn door vandepas