Klacht: Foute eindafrekening/ dreiging gerechtelijke procedure

op 07 april 2010 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klacht

Ik ben in maart 2009 weggegaan bij Oxxio en heb toen meerdere jaarafrekeningen ontvangen die volledig incorrect zijn. Hierover destijds gebeld maar Oxxio heeft nooit meer wat van hun laten horen. In oktober 2009 kreeg ik ineens een brief van Intrum Justitia; of ik binnen 3 dagen even € 2600,- wilde betalen!!!! E-mail gestuurd dat dit eerst uitgezocht moet worden en nooit kan kloppen; nooit weer reactie op ontvangen. Nu in februari 2010 wederom brief Intrum Justitia; via ander incassobureau; dreiging gerechtelijke procedure! Heb compleet dossier (+ berekeningen en dergelijke) en brieven aangetekend verzonden; nog steeds geen fatsoenlijke reactie en niemand die uitzoekt wat wel het bedrag zou moeten zijn!!! DIT KAN ECHT NOOIT KLOPPEN!

Gewenste oplossing

Dat Oxxio fatsoenlijk tegen elkaar wegstreept wat ik had moeten betalen over mijn contractperiode tegen wat ik betaald heb aan Oxxio gedurende de contractperiode; zullen dan ook tot de conclusie komen dat ik niets of in elk geval VEEEEEL minder zou moeten betalen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 23 november 2010 om 12:40 geantwoord

Afrekening is correct opgemaakt, wij hebben klant meerdere malen de mogelijkheid gegeven om te betalen. De zaak is uiteindelijk overgedragen aan het incassobureau.

Alle klachten die gemeld zijn door Schannulleke