Klacht: Deur aan deur verkoper

op 11 februari 2010 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klacht

Zonet (11 februari om 18.35) is er een deur aan deur verkoper langs geweest bij mijn moeder. Hij hield zijn verkooppraatje over groene energie, maar mijn moeder was duidelijk niet geintereseerd. Hij vertelde mijn moeder dat ze wel 600euro per jaar kan besparen op haar gas en stroom(wat ik al een hele snelle berekening vind, aangezien hij geen rekening/jaarnota heeft bekeken) en dat ze het wel moest doen, want groene stroom..blablabla. Na meerdere malen te hebben laten blijken niet geintereseerd te zijn werd de deur aan deur verkoper boos en kreeg mijn moeder meerdere verwensingen naar haar hoofd. Dat ze achterlijk zou zijn en meer van dit soort ongein. Omdat mijn moeder weigerde over te stappen zei hij; Ow, dus u bent er zo 1, die niet om de natuur geeft! Mijn moeder antwoorde daarop: Dat maak jij ervan, alleen maar omdat ik weiger over te stappen. Hierna werd de verkoper bozer en bozer en schreeuwde hij: Als over 30 jaar mijn kinderen dood en dood ziek zijn, is dat allemaal uw schuld, u geeft niet om het welzijn van onze toekomst. U wordt bedankt! Als in de toekomst het milieu slecht is, is dat uw schuld! En toen liep hij weg. Ik vind dit meer dan onbeleefd. Ik denk dat Oxxio heel hardleers is, zelfs nadat ze bij radar in de uitzending zjin geweest. Ik dacht dat Oxxio zijn deur aan deur verkopers beter in de hand zou houden? NIET DUS!

Gewenste oplossing

Een excuus brief zou ik niet meer dan normaal vinden!

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 23 november 2010 om 13:36 geantwoord

Verkoper is aangesproken op zijn gedrag. Excuses aangeboden

Alle klachten die gemeld zijn door Josephine