Klacht: Al 3 maanden bezig om mijn contract bij Oxxio te verlengen

G-J-G op 25 januari 2024 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al sinds 1 november probeer ik mijn contract te verlengen bij Oxxio, maar elke keer gaat het fout.
En bij het opgeven van de meterstanden waren de standen te laag en om de een of andere reden is dit toen ook niet goed gegaan.
Voor alle zekerheid heb ik toen telefonisch de meterstanden doorgegeven.

Ik ben het vertrouwen in Oxxio wel een beetje kwijt ook omdat ik zou verhuizen volgens Oxxio.
De problemen die we hebben wordt waarschijnlijk ook veroorzaakt doordat er drie EAN-Codes op mijn postcode staat.

Gisteren nog ingelogd en toen had ik nog een contract, vandaag 25 januari 2025 11:22 ingelogd en had ik geen contract meer.

Vandaag nog met Oxxio gebeld en de kwestie uitgelegd. Ook zij gaf aan dat ik opgezegd had omdat ik verhuisd zou zijn.
Zij heeft vervolgend ruggespraak met ?? gehouden en mij teruggebeld met de mededeling dat het verzoek dat ze had ingediend wel 4 weken zou kunnen duren.

Gewenste Oplossing:

Ben al 3 jaar naar tevredenheid klant van Oxxio en hopelijk dat Oxxio deze kwestie echter eerder oplost (binnen een week) en mijn een nieuw contract aanbiedt onder de dan geldende tarieven en regels.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

10 maanden geleden - Goedendag, Ik kan me goed voorstellen dat u wilt dat het verzoek zo spoedig mogelijk word opgepakt, helaas zijn hier doorlooptijden voor en daar kunnen we niks aan wijzigen. Ons team doet hun uiterst best om het verzoek zo snel mogelijk op te pakken en dit te herstellen. Zodra het verzoek is opgepakt wordt er gekeken en naar de mogelijkheden. Wij vragen u dus nog om heel even geduld te hebben totdat het verzoek is opgepakt. Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Indy Oxxio Crew Member

Reactie van de melder van de klacht G-J-G

10 maanden geleden - IK ben al 3 maanden bezig om mijn contract bij OXXIO te verlengen en heb daarvoor al uren telefoongesprekken met Uw medewerkers gevoerd. Benieuwd of U het binnen 3 dagen, weken of maanden kunt fixen. Met vriendelijk groet, Klant 44222121

Bericht van Oxxio

10 maanden geleden - Goedendag, zoals eerdere aangegeven door een collega, wordt het zo snel mogelijk opgepakt. Met vriendelijke groet, Marleen Oxxio Crew Member

Reactie van de melder van de klacht G-J-G

10 maanden geleden - Probleem is opgelost. Gisteren (25 januari 2024) opnieuw geprobeerd een contract af te sluiten en vandaag blijkt dat het gelukt is. Ingelogd en jawel in mijn OXXIO staat dat ik een contract heb. Bedankt. Klacht is hierbij opgelost.

Bericht van Oxxio

10 maanden geleden - Goedendag, wat goed om te horen dat het is opgelost! Ik hoop dat de verdere tijd bij ons moeiteloos verloopt. Met vriendelijke groet, Marleen Oxxio Crew Member

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 07 februari 2024 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Goed om te horen dat de verlenging gerealiseerd is en het nieuwe contract terug te vinden is in de mijn Oxxio omgeving.
Momenteel staat de klacht nog als in behandeling Ik zal deze klacht als opgelost verwerken.

Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Devin
Oxxio Crew Member

Alle klachten die gemeld zijn door G-J-G