Mijn Klacht:
Al sinds 1 november probeer ik mijn contract te verlengen bij Oxxio, maar elke keer gaat het fout.
En bij het opgeven van de meterstanden waren de standen te laag en om de een of andere reden is dit toen ook niet goed gegaan.
Voor alle zekerheid heb ik toen telefonisch de meterstanden doorgegeven.
Ik ben het vertrouwen in Oxxio wel een beetje kwijt ook omdat ik zou verhuizen volgens Oxxio.
De problemen die we hebben wordt waarschijnlijk ook veroorzaakt doordat er drie EAN-Codes op mijn postcode staat.
Gisteren nog ingelogd en toen had ik nog een contract, vandaag 25 januari 2025 11:22 ingelogd en had ik geen contract meer.
Vandaag nog met Oxxio gebeld en de kwestie uitgelegd. Ook zij gaf aan dat ik opgezegd had omdat ik verhuisd zou zijn.
Zij heeft vervolgend ruggespraak met ?? gehouden en mij teruggebeld met de mededeling dat het verzoek dat ze had ingediend wel 4 weken zou kunnen duren.
Gewenste Oplossing:
Ben al 3 jaar naar tevredenheid klant van Oxxio en hopelijk dat Oxxio deze kwestie echter eerder oplost (binnen een week) en mijn een nieuw contract aanbiedt onder de dan geldende tarieven en regels.