Klacht: 7 dagen zicht termijn

op 16 januari 2010 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Omschrijving klacht

ik heb gebeld om telefonisch door te geven dat ik binnen de zicht termijn geen gebruik wil maken van een ander leverancier van stroom en gas, in dit geval OXXIO dan mijn huidige leverancier voor stroom en gas te weten NUON.
Echter na lang wachten (30min!) verbrak plotseling de verbinding met OXXIO en is het niet meer gelukt om OXXIO telefonisch te bereiken omdat ze gesloten zijn!?
Langs deze weg wil ik dus binnen de 7 dgn termijn afzien van de diensten die geleverd worden door OXXIO en dus ook de welkomstpapieren en de daarbijbehorende offerte en ingevulde leveringsovereenkomst samen met mijn persoonlijke gegevens vernietigd dient te worden en uit het systeem van OXXIO verwijderd word. Verdere uitleg en gevolgen laat ik buiten beschouwing.

Gewenste oplossing

beeindiging en vernietiging van leveringsovereenkomst en bijbehorende persoonlijke gegevens die opgeslagen zijn vanwege het niet gebruik maken van OXXIO diensten

zie bovenstaand/vorig bericht voor verdere uitleg

Bericht van Oxxio

9 jaren geleden - Beste heer, mevrouw,Uit uw klachtenformulier van 16 januari jl. blijkt dat u uw leveringscontract wilt annuleren. Ik wil u vriendelijk verzoeken uw NAW-gegevens door te geven via deoxxiomedewerker@oxxio.nl, zodat ik snel contact met u kan opnemen.Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,Fabiënne ‘De Oxxiomedewerker’

Reactie van de melder van de klacht a.eskar

9 jaren geleden - goededag,dat heb ik al gedaan via het adres andymaikel@gmail.com, hier staan de benodigde informatie. U kunt mij ook bereiken op +31639491238

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 23 november 2010 om 14:13 geantwoord

Contract geannuleerd

Alle klachten die gemeld zijn door a.eskar