Klacht: Overvolle Randstadrail 3,4 en E tijdens zomer rooster

op 11 juli 2017 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds het zomer rooster is ingegaan bij htm, is het weer raak met overvolle trams, te weinig trams en alleen maar korte trams.

Sinds de ingang van dat rooster moet ik meerdere trams voorbij laten gaan omdat er gewoon niemand meer bij past. Daarbij te laat komen op mijn werk.
En als het al lukt, sta ik plat tegen de deur aan, met alle nadelen van dien! Stinkende mensen, diefstal etc…..dit is toch zeer onmenselijk om ons als een mierenhoop op elkaar te duwen.

Dat de scholieren 6 weken vrij hebben. Betekend niet dat werkend zuid holland ook vrij is!! 95% van de mensen gaat gewoon naar zijn of haar werk. Een zomerrooster? wie heeft dit in vredesnaam bedacht? Voor die halve student die ineens niet naar school hoeft? maar wel naar zijn vakantiewerk wilt gaan?

Heeft htm personeel tekort, dan wordt het tijd dat ze is in de buidel tasten en mensen aan gaan nemen. Op dit moment lijkt het meer op dat een manager erg rijk wordt van zijn plan, alle mensen lekker op een hoopje douwen in zo min mogelijk trams. En eind van het jaar roepen, kijk is wat we bespaard hebben! Terwijl mensen gewoon flink moeten betalen voor zo’n kl*te tramreis. Zoals ook bekend is bij de FIRMA NS.

Normaal komt er elke 3a4 minuten een tram, om en om een lange, dan een korte, dan een lange etc etc.
Nu rijden er alleen korte trams om de 10a12 minuten. Die ook helemaal niet meer correct op tijd rijden. En volledig afgeladen aankomen, dus kan er bijna niemand meer bij. Dit heeft toch niets meer te maken met service? dit heet OPHOKKEN!!

-Als men het rooster gewoon laat zoals het 't hele jaar is.
-Alleen lange trams laten rijden ipv korte
-als ik niet als een platgedrukte strontvlieg in een tram hoef te staan tussen al die vreselijk vieze stinkende mensen.
-ik minimaal 90% korting krijg op dit soort reizen! Want zulke reizen per tram zouden mij geld moeten opleveren ipv kosten.
-als diegene die dit bedacht heeft ontslagen wordt en zelf elke dag in de tram mag gaan zitten. ipv in een mooie Tesla en prive chauffeur.

Daarbij te melden, ik hoor elke dag ongeveer 900 mensen op t station schelden op deze kl*te toestanden. Ik vrees dat niet iedereen een klacht indient. Maar gaarne het verzoek dit toch echt heel serieus te nemen. Dit heeft namelijk tot dusver niets met dienstverlening meer te maken. Maar met burgertje pesten en zakken vullen. Ja Nederland draait daar op, maar dat wil niet zeggen dat wij er last van moeten hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rodgerz