Klacht: Overvallen treinen

op 18 september 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag 17-09-2016

Je wilt de trein nemen dit gaat op de juiste weize tot dat de trein vol zat. Desondanks accepteer je dat moment.

Kom je aan op station Cuijk waar je uit moet stappen. Dit was niet mogelijk door een te volle trein. Vervolgens kom je aan in Boxmeer waar alle klagende mensen uit stappen en de trein terug naar Cuijk moeten nemen waaronder ik dus ook. Maar laat in Boxmeer de slagboom open gaan om terug te kunnen lopen naar spoor 1 vanaf spoor 2 waar je vervolgens de trein maar Nijmegen neemt op dat moment ook nog eens wegrijden voor je neus.

Sollicitatie moment verpest.

18-09-2016

Denk je lekker na een bezoek aan je ouders de trein naar Nijmegen te pakken vanuit Boxmeer.

Voor mij was de vraag toen de trein aankwam hoe kunnen de 70 mensen die op station staan er nog bij.

Fietsen in de wc 2 klas reizende mensen in de 1e klas geen beweging mogelijk.

Cm voor cm werd er geschoven en gewricht en uit eindelijk kon de trein 4 minuten later pas vertrekken. Maar laat dit nog niet het einde zijn station Cuijk en Mook Molenhoek kwamen er ook nog aan. Stappen 5 mensen uit moeten er weer 15 bij per deur. Mook Molenhoek was t klaar niemand kon er ook nog maar bij of uit.

Heel frustrerend als je dan uit eindelijk aan komt op station Nijmegen waar je vervolgens ook nog lang moet wachten voordat je uit kan checken en weer in kan checken.

Doe eens een wilde gok

Ja hoor trein gemist… De reis naar Arnhem duurt weer een kwartier langer.

Ik zou het erg op prijs stellen als jullie voortaan 2 treinstellen aan elkaar sluiten de hele dag door

Of moet er bezuinigd worden vanwegen de gratis reizende studenten?

Werkeloze student. (Sollicitatie was verpest op 17-09-2016)

Ik zou erg tevreden zijn wanneer er meer treinstellen aan elkaar zijn gekoppeld waardoor dit niet meer voor komt!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chrisjekeunen