Klacht: Overtreding vrachtwagen

op 16 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste heer/mevrouw,

Zojuist (11:35) rijdt een vrachtwagen van DHL met een noodvaart door de Rotterdamseweg (oneven kant) in Krimpen aan den IJssel, die verboden is voor vrachtverkeer. Dit is gevaarlijk voor overige weggebruikers én schadelijk voor onze huizen die niet zijn onderheid. Ik zou het op prijs stellen als dit niet meer gebeurt.

Hartelijke groet,

Mariëlle Nederlof

Zie hoofdbericht.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Beste mevrouw Nederlof, BEdankt voor uw bericht. U geeft aan dat een DHL vrachtwagen ergens gereden heeft waar dit niet is toegestaan. Heeft u wellicht een kenteken genoteerd van deze vrachtwagen. Dan kan ik namelijk achterhalen of dit een vrachtwagen van DHL is geweest en hier actie op ondernemen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Klantenservice Webcare

Reactie van de melder van de klacht Marielle Nederlof

8 maanden geleden - Beste Janneke, Hartelijk dank voor uw reactie op mijn klacht. Een kenteken heb ik zo snel niet kunnen noteren, aangezien ik in mijn woonkamer was toen de vrachtwagen voorbij raasde. Er stond echter met grote rode letters DHL op, dus daar lijkt mij geen twijfel over te bestaan. Het was een middelgrote vrachtwagen en hij reed richting winkelcentrum De Crimpenhof, wellicht heeft u daar iets aan bij de zoektocht naar de betreffende chauffeur. Hartelijke groet, Mariëlle Nederlof

DHL

Heeft op 16 september 2017 om 12:03 geantwoord

Beste mevrouw Nederlof,

Bedankt voor uw reactie. In dat geval zal ik registratie maken hiervan en zullen wij aan de hand van het tijdstip en de locatie proberen de desbetreffende chauffeur te achterhalen en adequate maatregelen treffen. Mijn excuses voor deze negatieve ervaring. In ieder geval wil ik u hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen dit aan ons kenbaar te maken.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 21 september 2017 om 10:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uiteraard waardeer ik het dat u de moeite hiervoor wilt nemen. Zojuist ongeveer (9:50) reed de vrachtwagen echter weer door de straat. Het probleem is dus helaas nog niet opgelost.

Mariëlle

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle Nederlof