Klacht: Oversteek geboekt en betaald maar geen reisbescheiden ontvangen en klantenservice onbereikbaar.

op 26 juli 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Zaterdag 22/7/2017 heb ik een oversteek geboekt via directferries.nl van Motril naar Melilla. Ik zou de reisbescheiden ontvangen via de mail. Helaas heb ik niks ontvangen terwijl ik ook de betaling had afgerond. Ik heb daar ter plaatse een nieuwe ticket moeten boeken. Probeer nu al 3 dagen om de klantenservice te bellen, ik krijg een automatische band die zegt dat het druk is en dat alle medewerkers in gesprek zijn. Duurt soms meer dan anderhalf uur en dan hang ik zelf op. Lijkt me sterk dat het zolang moet duren.

Ik zou graag mijn geld terug willen hebben en extra vergoeding voor het bellen naar de klantenservice vanuit Marokko en dat ik in de wacht word gezet voor anderhalf uur.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heshes