Klacht: Overstapservice

op 21 oktober 2011 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebruikmakend van de overstapservice dacht ik een ‘veilige’ overstap te kunnen maken. Totdat Online aan gaf de service eenzijdig op te zeggen omdat mijn klantnummer niet bekend zou zijn bij KPN. Dus nadat Online zegt een poging te hebben gedaan, stoppen zij abrubt hun service. Ze sturen mij werkelijk het bos in. Uren telefoneren om op te zeggen bij KPN. En daar is de ellende nog groter. De beeindiging gaat een maand te vroeg in. Daarmee zit ik nu hoogstwaarschijnlijk 4 weken zonder internet en telefonie!!!Ook gaat mijn vaste nummer sinds jaren waarschijnlijk ook verloren, dit terwijl online mij verzekerd was dat het al goedgekeurd was en mee zou verhuizen. Mislijdende lokservice.

Gewenste Oplossing:

Met een soepele overstap en excuses!

kpn klantnummer :60521273
Onlineregistratienummer :9146164

Reactie van de melder van de klacht Bahbah

6 jaren geleden - inloggegevens online werken OOK niet! Overigens heb ik online gebruik gemaakt van de overstapservice(werkt OOK niet). Deze service is eenzijdig beeindigd omdat, volgens uw email, KPN het klantnummer niet zou herkennen. Gisteren vertelde uw medewerker mij dat de overstap nooit geregeld is online. 3 x moest ik deze verzekeren dat dit toch echt het geval was! Via de link in uw email is dit gebeurd! (zie bijlage) Vanaf vorige week heb ik herhaaldelijk met Online aan de telefoon gehangen. Volgens 'n Online email kan ik met vragen over internet en telefonie tot vier weken na oplevering met uw klantenservice bellen tegen gereduceerd tarief (WERKT OOK NIET!!) op 088 00 38 500 (€ 0,075/min). Daarna belt ik 0900 9515 (€ 0,15/min). Wanneer ik zou bellen naar uw klantenservice, zou u vragen om mijn klantnummer. Dit nummer vind ik bovenaan uw e-mails. Zover komt het nooit want een automatische beantwoorder geeft aan dat ik het nummer tot 4 weken na de oplevering kan gebruiken en dat die termijn al verstreken is. Ik moet meteen het betaalnummer bellen. 15 ct p.m + mobile kosten!!! U bent in gebreke! Gisteren heb ik weer het dure nummer moeten bellen. Om misselijk bij te worden. Is dit de standaard? Nu zit ik tot aan de oplevering van Online zonder internet en bellen! De schade is nu nog niet te overzien, maar is veelomvattend. Nu is het afwachten of er wel opgeleverd wordt......zou het werken?

Reactie van de melder van de klacht Bahbah

6 jaren geleden - Ow, en emailen naar Online WERT OOK NIET!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Bahbah