Klacht: Overstappen van Tele2 naar KPN

op 29 september 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds oktober 2010 overgestapt van Tele2 naar KPN. KPN heeft de opzegging geregeld bij Tele2. Tot mijn verbazing ontvang ik tot de dag van vandaag (september 2011) nog steeds facturen van Tele2. Navraag leert dat ikzelf nog een belletje had moeten doen naar Tele2 om af te melden. Volgens KPN is dit niet nodig. Volgens Tele staat dit in de algemene voorwaarden maar de voorwaarden die ik toen heb ontvangen is daar niets in terug te vinden.

Gewenste Oplossing:

Geld terug van Tele2 van oktober 2010 tot en met september 2011. Dit is je reinste oplichting! Geen dienst leveren en toch geld ontvangen!

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste rodriged, Vervelend dat er onduidelijkheden zijn over de opzegging van je abonnement. Ik zie dat mijn collega je inmiddels alsnog hebt afgemeld. Ik ga dit voor je onderzoeken en kom er bij je op terug zodra ik hier meer over weet. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 11 oktober 2011 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Met de klant zijn er afspraken gemaakt over een gepaste vergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door rodriged