Klacht: Overstapen. maar mijn oude ziggo abonament is niet opgezegt…

op 20 september 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden heb ik Telfort gebeld. Ik wilde kontrolieren als mijn Ziggo abonament is opgezegt (Ik besteld telefort internet met overstaap service). Ik was geinformeerd dat alles is goed geregeld en Ziggo abonament is opgezegt en Augustus is laatste mand met Ziggo.
Vandaag krijg ik nog faktuur van Ziggo voor September…
Telefort heeft niet gedaan! Ik heb nog steeds contract met Ziggo en nu ook met Telefort! Dubbel abonament! Dubel contract! Dubel factuur…
Iemand heeft fout gemakt en nu moet ik voor dit fout betallen?
Ik will graag zo sneel mogelijk oplossing, want ik will niet dubell factuur betallen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn Ziggo contract is door Telefort gestopd.
Ik wil dat Telefot zal Ziggo factuur betallen - dat is niet mijn fout dat iemand van Telefort heeft fout gemaakt.
Ik besteld overstaap service, dus ik wil dat Telefort zal dit regelen,

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ptasznik