Klacht: Overstap

op 27 januari 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de KPN ben ik overgestapt naar een andere telefonie aanbieder, na gebeld te hebben met de kpn klantenservice blijkt dat mijn abbonement is overgenomen door ATLT wat bij mij niet bekend is maar ook niet bij de KPN, mij wordt verzocht om te bellen naar KPN zakelijk.
Ik vind het wel vreemd dat de KPN geen navraag doet of dit werkelijk zo is.

Gewenste oplossing

De overstap ongedaan maken, ik zit al jaren bij de KPN met volle tevredenheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 09 februari 2011 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Contact gehad met dries1966 en oplossing doorgesproken zodat klant weer via KPN kan bellen.

Met vriendelijke groet,
Clemens
KPN webcare specialist
www.kpn.com/webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Internet beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dries1966